XIII posiedzenie Rady Dzielnicy Czuby Połudnowe

Wczoraj odbyło się ostatnie w tym roku posiedzenie naszej Rady Dzielnicy. Dokonaliśmy wstępnego podsumowania tegorocznych działań. Omówiliśmy też kilka innych ważnych kwestii.

Podczas posiedzenia postanowiliśmy złożyć wnioski do zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, która ma objąć sześć miejsc na Czubach Południowych. Zostałem przez Radę upoważniony do sformułowania tych wniosków.

Przekazałem także treść złożonych przeze mnie w imieniu Rady uwag do nowego Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Lublina.

Zapoznałem też Radę z niejasną sytuacją terenu w parku Jana Pawła II przy osiedlu Górki. Po mojej kilkumiesięcznej korespondencji z Urzędem Miasta okazało się, że teren ten będzie możliwy do zagospodarowania.

Po posiedzeniu wspólnie z Radnymi Rady Miasta złożyliśmy sobie świąteczne i noworoczne życzenia.

Krzysztof Wiśniewski

Skomentuj

