Kongres Transportu Publicznego

W dniach 24-25 października uczestniczyłem w Kongresie Transportu Publicznego w Warszawie. To duże wydarzenie było świetną okazją do poszerzenia wiedzy i spotkania z najlepszymi specjalistami w branży.

Transport jest jednym z najważniejszych aspektów funkcjonowania miasta. Korki, zanieczyszczenie powietrza, hałas, wypadki – to istotne problemy, z którymi musimy mierzyć się na co dzień. Podczas Kongresu zapoznałem się z różnorodnymi przypadkami radzenia sobie z powyższymi problemami, dyskutowałem z ekspertami na temat sposobów ich wprowadzania.
Na początku mojej kadencji uznałem transport i komunkację za jeden z kluczowych obszarów mojego działania, dlatego cały czas poszukuję najlepszych sposobów, które ułatwią  i usprawnią mieszkańcom przemieszczanie się po Lublinie.

Autor:
Krzysztof Wiśniewski

Skomentuj

