Uschnięte drzewa w pasach drogowych

Zauważyłem, że przy lubelskich ulicach znajduje się wiele uschniętych lub chorych drzew. Dziś przesłałem do Zarządu Dróg i Mostów pismo z prośbą o ich wymianę lub podjęcie stosownej pielęgnacji.

Uschnięte drzewa znajdują się m.in. przy ul. Bursztynowej, Filaretów, Granitowej, Jana Pawła II czy Armii Krajowej. Szczegółowe lokalizacje zawarłem w piśmie:

Pismo do ZDiM ws. uschniętych drzew (9.09.2016)

Mam nadzieję, że Zarząd Dróg i Mostów jak najszybciej podejmie interwencję w tej sprawie. Zależy mi, żeby zieleń w Lublinie była jak najlepszej jakości, gdyż jest to jeden z podstawowych czynników kształtujących jakość życia w mieście.

W przypadku wszelkich zauważonych problemów z zielenią mogą Państwo informować mnie poprzez kontakt.

Autor:
Krzysztof Wiśniewski

Skomentuj

